Snídaně na téma Jak dělat online marketing pomocí obsahu – 10. 9. 2020

Připojte se k pravidelným networkingovým snídaním v Kolíně

Snídaně byla v Café Kaftan od 8.00 do 10.30 hod ve čtvrtek 10. 9. 2020.

Téma snídaně bylo Jak dělat online marketing pomocí obsahu a naše pozvání přijal Josef Řezníček.

Josef Řezníček z marketingové agentury Včeliště vás seznámí se základy obsahového marketingu pro podnikatele a s tím, jak ho vlastními silami zapojit do vašeho online marketingu. Každý účastník si ze snídaně odnese knížku Jak začít s obsahovým marketingem.

Co to je obsahový marketing a proč ho řešit.
Jak pomocí obsahu snížit náklady na získání zákazníků a klientů a vytvořit si tak konkurenční výhodu.
Jak s obsahovým marketingem může začít úplně každý, i vy.

Jaký byl harmonogram snídaně?

8.00 – 8.30 příchod účastníků a prostor pro snídani
8.30 – 9.00 – představení účastníků
9.00 – 10.00 – téma snídaně
10.00 – 10.30 – prostor pro dotazy, diskusi a networking

A jaká témata už se na snídaních rozebírala? Produktivita, improvizace, knihy, LinkedIn, komunikace s novináři, vedení lidí a firem, první pomoc.

A pro koho jsou snídaně určeny? Pro lidi, kteří podnikají na internetu, freelancery, drobné živnostníky, provozovatelé e-shopů, ale i majitelé menších a středních firem. Pokud jste zaměstnaní a zvažujete podnikání, bude pro Vás snídaně také přínosná.

A proč vůbec na snídani dorazit? Získáte inspiraci, poznáte nové zajímavé a podnikavé lidi, dostanete se mimo svojí profesní bublinu, předejdete vyhoření a stanete se součástí inspirativní komunity.

A co o první snídani řekla Jana Patková? „Někdo hledá inspiraci, někdo se chce něco naučit .. a někdo se rad potká s lidmi, co mají co říct a něco umí! Skvělý počin.“ Jan Musil potom napsal ze snídaně tento report.

Komunitu v Kolíně rozvíjíme od roku 2013, k dalším pravidelným akcím patří třeba obědy.

Podnikatelské snídaně pro Vás pořádá Lída Charvátová a Jiří Krejčík.