Příklad menšího coworkingového projektu, realizace triček pro e-shop

V posledních čtyřech měsících někteří členové kolínského coworkingu pracovali na menším projektu a napadlo mě, že by bylo fajn postup realizace sepsat.

S Martinem, který je programátor na volné noze provozujeme internetový obchod s vlasy k prodloužení. Chtěli jsme zákazníky motivovat k nákupu, rozdávat originální dárky a mít unikátní produkt, který nikdo jiný nemá. Rozhodli jsme se tedy, že uděláme trička, na kterých bude dívka s dlouhými vlasy. Tento nápad se zrodil někdy koncem roku 2013.

A jak realizace probíhala?

  • 7.3.2014 – Lenka, která celou grafiku připravila, navštívila se svým přítelem Martinem CoworkingKolin.cz.

 

  • 3.4.2014 – Potkávám se s Martinem Kolčabou na PubCampu v Praze, kde byl hostem. Druhý den u oběda probíráme všechno možné a zmiňuji se mu i o tričkách. Začíná mluvit o Lence, která má s návrhy pro trička zkušenosti. Ještě v tento den se s Lenkou spojím a začínáme spolupráci řešit. Nejdříve se domlouváme na novém logu pro náš e-shop UzasneVlasy.cz.
  • 12.4.2014 – S Lenkou tričko a logo konzultujeme na Barcampu v Plzni, kde jsem přednášel.
  • 23.4.2014 – Lenka posílá finální logo e-shopu UzasneVlasy.cz. Pro porovnání se podívejte i na to původní.
  • 28.4.2014 – Před několika dny jsme měli s Lenkou Skype call nad grafickým návrhem pro tričko a Lenka dnes posílá první skicu obrázku.
  • 29.5.2014 – V tuto chvíli Lenka dokončila konečnou podobu obrázku na tričko a začínáme vybírat dodavatele triček.
  • 30.5.2014 – Dostáváme první nabídku na realizaci triček.
  • 30.5. – 20.7.2014 – Výběr barev, velikostí a zpětná vazba od našich kamarádek probíhá docela dlouho. Nechceme to odfláknout a realizaci trička uspěchat. Co kdyby se nám třeba i grafika přestala líbit? Nakonec grafiku neměníme a odesíláme objednávku.
  • 21.7.2014 – Máme potvrzenou objednávku od firmy, která bude trička realizovat s termínem dodání 8.8.2014.
  • 6.8.2014 – Trička nám byla doručena dříve než byl původní termín. Probíhá focení s členkou coworkingu Verčou, která se věnuje copywritingu. Trička naskladňujeme v e-shopu a připravujeme první akci s tričkami.

 

Zároveň přemýšlíme s Verčou o názvu produktu. Padají postupně tyto návrhy:

  • Dámské tričko ÚžasnéVlasy,
  • Dámské tričko s dívkou na prsou,
  • Dámské tričko s dívkou, která má dlouhé vlasy.

Podobný problém nedávno řešil i Marek Prokop v článku O boji copywritera s hrůzostrašnými názvy produktů.

Nakonec u nás vyhrává varianta „Dámské tričko s rudovláskou„.

Napsat komentář